Šešta turo diena. Edinburgas - atėjom, pamatėm, sugrįšim. [Dienoraštis]
Prieš šio vakaro koncertą galėjome atšvesti turo mediumą. Gal kiek keista kad šešta diena jau atrodo lyg po dviejų savaičių kelionės. Viskas tai tik dėl labai daug įspudžių, todėl tradiciškai parašome kelis žodžius ir po šeštos dienos koncerto.
11.00 ryto turėjome palikti Aberdeen'o žemes. Po daug gerų emocijų ir šilto priėmimo turėjome judėti toliau, tačiau dar vakarą prieš rekomenduota vieta aplankyti pasitaikė mūsų kelyje. Stonehaven - mažytis miestelis esantis vos 10 min. kelio nuo Aberdeen'o, su puikiu vaizdu į Šiaurės jūrą, musų dėmesį prikaustė gerom dviem valandom. Pradžiai - Scotish breakfast, vėliau tiesiai prie jūros. Mažytė įlanka kaip mat pasiglemžė mūsų dėmesį, jeigu fotoaparatai nebuvo įkaitę tai tik dėl to kad visi žavėjosi gyvu vaizdu. Tai sunku perteikti per foto objektyvą kai nesi profesionalus fotografas, bet įspudžius savo artimiems draugams pasakosime dar ilgai. Manau visiems atsirado noras vėl kažkada čia sugrįžti.
Kelias iki Edinburgo neprailgo. Prisiminėme kad nepapasakojome apie mūsų transportą, o jis tikrai paprastas, bet tuo pačiu ir išskirtinis. Savotiškai išskirtinis. Tai du lengvieji automobiliai. Pirmas - tai mūsų draugo, turo organizatoriaus Maiko 1996 metų Jaguar. Antras, kiek paprastesnis variantas, bet visiems įsiminęs savo logotipo panašumu į Firefox - Vauxhall. Pakeliui į Edinburgą nemažai žiopsojome pro langą, o per Vauxhall stiklinį stogą galėjome dar daugiau žavėtis vaizdais. Giedras dangus lydėjo iki pat mūsų maršruto pabaigos - miesto, per kurį važiuodami buvome tiesiog prilipę prie mašinos langų. Tiesiogine to žodžio prasme numetėme lagaminus viešbučio kambaryje ir išskubėjome į Edinburgo gatves. Beje, reikia paminėti ir tai jog, preš tai gavę "Sveiki atvykę į Edinburgą" lietuviškai iš viešbučio administratoriaus, kuris pasirodo yra iš Zarasų. Iškarto atpažinęs Pushą pradėjo bendrauti su mumis lietuviškai taip sutaupydamas visiems laiko. Įšėjus į gatves teko suprasti jog vienos dienos čia tikrai neužteks. Tačiau imti reikėjo viską ką tuo momentu mums buvo paruošęs parodyti Edinburgas. Netrukus prisiminimai apie savo gažiausius matytus miestus nublanko, dėmesys visiškai atiduotas tai gatvelių, tai bokštų apžiūrai, o veliau dar didesniems aikčiojimams ir susižavėjimams pro visas pilis ir pastatus fone matant jūrą bei kalnus. Ir vėl supratome kad foto kameromis nesigaus perteikti net pusę tų emocijų. Donciavas prisipažino jog gražesnio miesto nėra matęs, kiti gi bandė suvirškinti tai ką teko išvysti. Beje kalbant apie Donciavą, jis turi tam tikrą hobį, kuris šioje kelionėje kelis kart buvo tapęs misija bene visiems grupės nariams. Mažytės suvenyrinės taurelės su miesto simbolika buvo ieškomos kiekviename mieste kur grojome. Jeigu Aberdeen'e užtrukome dvi valandas taurelės paieškoms, tai Edinburge kad ir viena parduotuvė galėjo pasiglemžti grupės music makerį dviems valandoms rinktis iš didelės gausos taurelių. Kolekcija papildyta, o čia žiūrėk jau laikas traukti į klubą Bongo - koncertinę salę, talpinanti apie 300 žmonių ir turinti mėnesio renginių iškabą kurioje esame minimi kaip C+C Sindikatas! (beveik G&G Music Factory). Susirinkus publikai lygiai aštuntą vakaro žengėme į sceną. Ypač garsiai startavę laikėme vadeles neatleisdami nei minutei. Ties koncerto viduriu jauteme didėjančią energija, kuri iki pat koncerto pabaigos nežadėjo kristi. Tradiciškai "Smogikai" užbaigė itin garsų koncertą suburusi daug lietuvių prisidėjusių prie viso šėlsmo. O kaip čia be after party? Juk penktadienis! Visi kaip susitarę traukė disko baro Three Sisters link. 4/5 C+C Sindikato taip pat nukeliavo ten pasidalinti emocijomis ir įspudžiais iš turo. Žiauriai smagu vėl sutikti hip-hop'o brolius ir seseris: MC Battle'o laureatą Elą kuris jau porą metų darbuojasi čia. Labai džiaugemės prieš kelis mėnesius čia atvykusios www.hip-hop.lt žurnalistės Toffee apsilankymu koncerte. Panašu kad jiems čia sekasi ir labai patinka, belieka palinkėti kad ir toliau siektu užsibrėžto tikslo ir sekmė lydėtu be sustojimo.
Sužinojome jog netgi renginiui vykstant penktadienio vakarą nemažai mūsų tevynainių turėjo kėblumų dėl darbo. Buvo nerealu klausytis kaip vienas po kito sakė esą pasiemė laisvadienius šiam vakarui tam kad neišpultų jų darbo pamaina. Žiauriai daug šnekų, tostų, o čia žiūrėk ir antra valanda nakties. "Three Sisters" uždaromos, o mes su visais atsisveikinę keliaujam viešbučio link. Iš pat ryto laukia kelionė į Newcastle ir aišku ne ka mažiau atsakingesni likę du turo koncertai. Didžiulis ačiū Edinburgui, neabejojam kad tikrai čia dar kartą sugrįšime! Išvien!